26.09.2013

Organizacyjnie

Welcome

Cześć wszystkim! Dzisiaj trochę organizacyjnie, trochę żeby się oswoić. Jak już pewnie zdążyliście się połapać jest to blog w którym będę razem z Klaudią recenzować książki. Mam nadzieję, że spodoba Wam się nasza Arena Książek i że będziecie tu powracać. Recenzje na razie nie będą mieć konkretnych terminów, przewiduję, że będą na razie one udostępniane w czasie weekendu, dopóki dopóty nie przyswoimy naszych nowych obowiązków.Oficjalne otwarcie bloga odbędzie się 28 września, wtedy ruszymy pełną parą do recenzowania! Chciałybyśmy się przedstawić, abyście mogli nas poznać, nie tylko od strony recenzenckiej, ale i tej towarzyskiej. 

A teraz parę słów o nas:

Ola: Jak już wiecie mam na imię Ola, będę się póki co podpisywać M. Diana, interesują mnie czasy wiktoriańskie, moim ulubionym gatunkiem muzycznym są ballady, rock oraz metal, ale nie pogardzę również pop'em. Moim hobby jest czytanie i recenzowanie książek oraz śpiewanie. Z reguły czytam książki fantasy, paranormal romance oraz horrory, bardzo rzadko książki detektywistyczne.

Klaudia: Jestem Klaudia :)
Słucham rock'a ! ;D (rzadko czegos innego ale dobrą nuta zawsze spoko-nie ważne jaki gatunek) Uwielbiam sport i książki :} Siatkówka moim życiem ;P Najchętniej czytam fantasy oraz romanse, ale żadną książką nie wzgardzę ;x Będę starać się pisać dobre recenzje, ale to dopiero moje początki więc proszę o wyrozumiałość ;3

Agnieszka: Na imię mam Agnieszka tu znana jako Madame Ciastko. Dość dziwna nazwa, ale co innego wymyślić jak się non stop je. Interesuje się malarstwem, fotografią i wieloma innymi rzeczami, ale nie będę Was zanudzać :D Słucham rapu i metalu. Lubię czytać książki kryminalne, ale również horrory. Na razie nie będę recenzować, zajmuje się bowiem szatą graficzną.( Ola: Aga non stop je, a chuda jak patyk!)


To tyle na dzisiaj, mamy nadzieję, że nasz blog przypadnie Wam do gustu i będziecie go często gęsto odwiedzać! :) 

8 komentarzy:

  1. Będę odwiedzać :)
    Życzę miłej i wesołej pracy nad recenzjami :)
    Pozdrawiam!

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło was poznać:) na pewno będę was odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia dziewczyny, czekam na pierwszą reckę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co takiego zrobiłyście że macie tak dużo odwiedzin na bloga czynnego przez jeden dzień? :D Proszę o rady!

    Co do szaty graficznej, od razu mała uwaga: czcionkę macie trochę za małą, takie stare krowy jak ja bardzo słabo przez to widzą. Już nic nie mówiąc że tego bordowego w ogóle na pierwszy rzut oka nie dostrzegłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za wszelkie wskazówki, jesteśmy początkujące, toteż musicie nam wybaczyć pewne mankamenty. Cóż... co do odwiedzin to szczerze mówiąc nie mam zielonego pojęcia, mam tylko nadzieję, że ta liczba dziennych wejść będzie coraz większa :D

      Usuń
  5. Życzę powodzenia w blogowaniu i samych dobrych lektur :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemna ekipa, życzę wam wielu owocnych współpracy, intrygujących recenzji i mnóstwa, mnóstwa książek! :)
    Powodzenia!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu całego zespołu ! :)
      Buziaki,
      Ola.

      Usuń