28.09.2013

Targi Książek 2013

Targi Książek

A więc witajcie na otwarciu bloga! Mam nadzieję, że z miłą chęcią będziecie go odwiedzać. Dziś dość na luzie, a tematyką będzie nic innego jak Targi Książek w Katowicach. Po raz pierwszy mogłam zobaczyć i być na takiej imprezie- wspomnienia są cudowne. Emocje kiedy wkroczyłam do tego miejsca... te wszystkie stoiska- poczułam się jakbym trafiła do raju. Od razu w grupkach pobiegliśmy do stoisk owcześniej błagając naszą opiekunkę żeby nas puściła, bo mieliśmy czekać na spotkanie z Martą Fox. Jak się okazało, byłby to niemożliwym żeby nas nie zwolnić z obowiązku wyczekiwania, błagalne oczy dały radę!  Nie obyło się bez nerwowego drgania rąk ze szczęścia. Wydaje się to dziecinne, ale podniecenie Książkowym Rajem było wprost nie do wytrzymania. Ale przejdźmy do konkretów. Moje plany zakupowe, mimo, że wcześniej przeglądałam stronki internetowe wydawnictw okazały się czysto spontaniczne. 
Zakupiłam:
  • "Nawiedzony dom"- J. Chmielewskiej (antykwariat)
  • "Dziewięć żyć Chloe King"- Liz Braswell (Granice.pl)- do której za darmo dostałam trzecią część "Proroctwa Sióstr".  
  • "Kroniki Tempusu: Królowa musi umrzeć"-K.A.S. Quinn(Wydawnictwo Dreams).  
  
A oto kilka zdjęć, które udało mi się wykonać:


Jest to otwarcie Targów Książki .


A oto stoisko Granic.pl




Niewielki fragment stoiska wydawnictwa Dreams 



Spotkanie z panią Martą Fox



Kilka stoisk(niestety dokładnie już nie pamiętam nazw ich xD) 


 A może Wy byliście na Targach?
 Jak emocje i wspomnienia?
Serdecznie zapraszam do dyskusji.
Moc całusów,
Wasza Ola.

24 komentarze:

  1. Żałuję, że mnie tam nie było..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę Cię dołować, ale naprawdę... żałuj. Myślałam, że stoisk będzie trochę więcej niż wyglądało to w rzeczywistości, ale mimo wszystko niezapomniane przeżycie.

      Usuń
  2. Niestety, nie mogłam tam być. I do Krakowa raczej też nie pojadę. Mam nadzieję, że kiedyś nadarzy się okazja do uczestniczenia w tym wydarzeniu :))
    + Czy mogłybyście wyłączyć weryfikację obrazkową? Przy okazji - Dzięki :)

    Pozdrawiam Serdecznie!

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zapomniałam. Dziękuję bardzo za przypomnienie :) Już usuwam weryfikacje ;p Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Ja żałuję, że jak były Targi w Warszawie, to nie mogłam pójść :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że mnie tam nie było, ale to trochę daleko ;) Na pewno pojawię się na następnych targach w Warszawie. A tymczasem zapraszam wam na rozdanie, które organizuje na moim blogu :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ola kochanie zapomniałaś o wspaniałych zdjęciach które załatwiałam ?
    Wstaw zdjęcie z naszym mentosikiem ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Oj Mentos Mentos. Nie wiedziałam, że zajrzysz na naszego bloga a tu taka miła niespodzianka. ;))

      Usuń
  7. Ja całą serię Morganville uważam za bardzo udaną, każdy kolejny tom był równie dobry co poprzednie;) Do 9 księgi... Ale kocham serię dalej i liczę że inne książki Caine zostana wydane w Polsce. W kwestii mang zaczęłam dopiero z nimi przygodę, właśnie lekturą Doubt, więc tylko ta mogę polecić. Ale udana seria bardzo, nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję, naprawdę. Właśnie bardzo ostatnio obija mi się o uszy, że czyta się teraz sporo mang, i naprawdę muszę przeczytać, jestem ciekawa czy wejdzie mi to w krew. :) Lubię nowości. :D

      Usuń
  8. Kurczaczki, fotki mi sie nie wyśwtietlają! ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Będą jeszcze inne targi, a jak nie to zawsze zostaje za rok :) ja o mało też nie pojechałam ze zwyczajnego braku transportu i czasu, ale znalazła się wycieczka szkolna, więc odżyła we mnie nadzieja i pojechałam. Moje pierwsze Targi Książki. ^^

      Usuń
  10. Zazdroszczę, że mogłaś być na targach. Ja miałam niestety zdecydowanie za daleko i bardzo żałuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale będą jeszcze we Wrocławiu, Krakowie i Warszawie, więc nie wszystko stracone, a nawet lepiej bo więcej wydawnictw. :D Ja mam w planach jeszcze Targi we Wrocławiu, jeżeli się wybierasz to może się spotkamy. :D ^^

      Usuń
  11. Byłam i się wynudziłam :) w Krakowie będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie mi dane tam być. :D Bardzo bym chciała, gorzej tutaj z gotówką, tak dużo książek, tak mało pieniędzy na nie xD

      Usuń
  12. Fajnie! u Nas targów nie ma;) Zaprosiłaś mnie do siebie ja także zapraszam do siebie i zachęcam do wzięcia udziału w Wyzwania;) Dodałam się do obserwowanych i postaram się wpadać;) Jestem ciekawa tej Chmielewskiej jej Lesio był świetny;)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń