31.12.2013

#1 Stosiki

Hej wszystkim, cześć i czołem! Bardzo zaniedbałyśmy wydarzenia miesiąca dlatego postanowiłam raz w miesiącu wprowadzić stosiki książek, które czekają na przeczytanie bądź już zostały przeczytane i tylko czekają by je zrecenzować. ;3 Nie przedłużając ostatnio zaczęłam czytać dużo paranormali, ale chcę wrócić też do czystego fantasy, gdyby ktoś mógł mi jakieś polecić to się nie krępować tylko pisać! :D Ja znam tylko kilka, które już mam za sobą, ale muszę je sobie jeszcze raz przeczytać,  aby je Wam zrecenzować. Dużo książek czytam też na czytniku e-booków, więc nie mam w sumie jak Wam pokazać okazów jakie przeczytałam/przeczytam z czytnika. A oto moje okazy, które posiadam materialnie:
+ Przepraszamy za drobne usterki ze zdjęciami, postaramy się jak najszybciej to skorektować :>


 


W kolejności części:
1.Dary Anioła: Miasto kości-C.Clare(nieprzeczytane)
2. Dary Anioła: Miasto popiołów-C.Clare(nieprzeczytane)
3.Dary Anioła: Miasto szkła-C.Clare(nieprzeczytane)
   

4. Dary Anioła: Miasto upadłych aniołów-C.Clare(nieprzeczytane)
5. Dary Anioła: Miasto zagubionych dusz-C.Clare(nieprzeczyatne)
6. Piękne istoty- K. Stohl(nieprzeczytane)

 


7. Diabelskie maszyny( prequel Darów Anioła): Miechaniczny Anioł- C.Clare(przeczytane)
8. Diabelskie maszyny( druga częśś prequelu D.A.): Mechaniczny książę- C.Clare(przeczytane)

  
(seria Akademii Wampirów, przeczytane)
9. W szponach mrozu- R.Mead
10. Pocałunek cienia-R.Mead
11.Przysięga krwi-R.Mead 
12. W mocy ducha- R.Mead
13. Ostatnie poświęcenie-R.Mead

 

( książki, które dostałam od Gwiazdora ;]  niestety, Gwiazdor się pomylił i zamiast pierwszej części kupił mi ostatnią, ech xD)
14.Król mroku- M.Marr (czytam)
15. Krucha wieczność-M.Marr(nieprzeczytane)
16. Świetliste cienie(nieprzeczytane)


Przypadło Wam coś z tego stosiku do gustu? Mam nadzieję, że tak. Chciałabym Wam jeszcze życzyć szczęśliwego Nowego Roku, fantastycznego, obfitującego w dobrą zabawę Sylwestra i przede wszystkim wszystkiego co najlepsze w nadchodzącym roku 2014! :)

Uściski,
Wasza Ola. :)

15 komentarzy:

  1. Hm. Stos nie dla mnie zwłaszcza, że większość czytałam, niemniej życzę miłego czytania! Będę wyczekiwać recenzji szczególnie "Pięknych Istot" bo zastanawiam się czy nie sięgnąć ^^
    Również i wam, Ago, Olu życzę szczęśliwego, radosnego, pełnego sukcesów roku 2014. Niech okaże się tylko lepszy od mijającego właśnie 2013 i obfituje w same pozytywne zdarzenia. I więcej smoków - wiadomo ^^
    Pozdrawiam!
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  2. Cassandra Clare jest boska! Mam nadzieję, że książki spodobają Ci się równie bardzo Co mi ;)
    A może gwiazdor myślał że już masz pierwszą część? ;) Bo na stosiku widzę tomy 2 3 i 4 ;) Więc brakuje 1 i 5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam Piękne Istoty :3 A cała seria Melissy Marr jest cudowna! Zazdroszczę całej reszty :c
    Miłego czytania :)
    Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny stos! Czytałam ''Dary Anioła'', jeszcze tylko 5 część mi została, a ''Mechaniczny Anioł'' czeka na swoją kolej do przeczytania.
    Pani Marr czytałam tylko ''Królową Lata''.
    Życzę miłego czytania i szczęśliwego Nowego Roku :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe nabytki! Polecam Ci zwłaszcza książki Cassandry Clare, zazdroszczę tych M. Marr :-) Wszystkiego dobrego w przyszłym roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie książki jak najbardziej w moim stylu!!!! Poluję na całą serię Clare w tych nowych wersjach okładkowych, bo są przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Samiutkie cudeńka! Podkradłabym wszystko jak leci!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci tych stosików - szczególnie książek Clare i Melissy Marr. Z niecierpliwością czekam na recenzje :) Pozostaje mi tylko życzyć Ci dużo czasu wolnego, żebyś miała kiedy to wszystko przeczytać
    Szczęśliwego Nowego Roku :)
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezłe stosy. Będzie co czytać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Akademię Wampirów czytałam do połowy, ale szczerze mogę CI polecić :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam jedynie AW i kochan tą serie. Resztę prawie całą mam na liście do przeczytania ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam Was do Liebster Blog Award. Mam nadzieję, że w wolnej chwili przyłączycie się do zabawy ;)

    Więcej informacji tu:
    http://beauty-little-moment.blogspot.com/2014/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Dary Anioła z chęcią bym podebrała! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś niedawno obił mi się o uszy tytuł serii ,,Dary Anioła", ale nie miałam jeszcze czasu się z nią spotkać... Może czas to zmienić? ;)

    GENIALNY NAGŁÓWEK! Strasznie mi się podoba... :)

    Jak widzisz postanowiłam zostać tu dłużej dołączając do obserwatorów.

    Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie i zostawisz coś po sobie... A może zostaniesz na dłużej... :)

    Pozdrawiam,
    Mimi xx

    recenzowniamimi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno odzwiedzimy Twój blog zostaniemy na długo, długo. Co do nagłówka dziękujemy, ale laury tak naprawdę należą się Le Sherry z Blasku Książek i naszej złotej rączki. :)

      Usuń