06.12.2013

Ogłoszenie wyników konkursu mikołajkowego!

Witajcie serdecznie!
Dzisiaj jak już Wam sam tytuł mówi, ogłosimy kto został tym szczęściarzem i zgarnął konkursową nagrodę. Bardzo cieszymy się z całym zespołem, że blog cechuje zainteresowanie.
A więc książka "Dziewięć żyć Chloe King.Upadła."-Liz Braswell wędruje do....Gracji313!
Natomiast drugie miejsce wędruje do pani pod nickiem: Lidia. :)
Wybór był trudny, bo każde opowiadanie było naprawdę na wysokim poziomie, jednakże najbardziej przypadły nam do gustu w tejże kolejności  opowiadania.
Zwyciężczynię prosimy  o zgłoszenie się do nas, na jaki adres mamy wysłać nagrodę.

Gratulujemy!


P.S. Pochwalcie się co sprawiliście sobie na Mikołajki, bądź co ktoś Wam dał w prezencie. :) 
-Ja właśnie otrzymałam od Mikołaja przesyłkę z wszystkimi częściami "Darów Anioła"- jaram się! Mikołaj musi mnie naprawdę lubić xD ;3/ Ola

10 komentarzy:

  1. Może opublikujecie opowiadanie na blogu? Chętnie przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się to dobrym pomysłem. ;) Zaraz dodam. :D

      Usuń
  2. gratuluję wszystkim ;D dodaje do oberwatorów, z przyjemnością bede czytać Twoje posty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło, czujemy się bardzo mile połechtane. :)+ również dodaję do obserwatorów. :D

      Usuń
  3. Nie spodziewałam się wygranej, ale miło że komuś spodobało się moje opowiadanie. Dziękuję! Wiadomość z adresem już wysłana. (

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy nastepna recka? Juz tak dlugo nie bylo :<<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojutrze już powinna się pojawić, przepraszamy za opóźnienie- niestety zbliżają się dla nas egzaminy próbne i ciężko jest ostatnio coś zdziałać, za to obiecuję, że nadrobię zaległości w weekend. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń