07.02.2014

Liebster Blog Award #1


Bardzo dziękujemy za nominacje do Liebster Blog Award. Wow! W ogóle się tego nie spodziewałyśmy, a tu taka niespodzianka! Dziękujemy Alicji z Literaty Land.

Zasady tej zabawy: Każdy blog, który zostaje nominowany odpowiada na 10 pytań. Następnie wybiera kolejne 10 osób i zadaje im 10 wymyślonych przez siebie pytań.
No to zaczynamy!

Pytania od Alicji:

1. Jeżeli mogłabyś/mógłbyś przeżyć przygodę z dowolnej książki, w ciele dowolnego bohatera, kto by to był?
Ola: Chyba Gwen z Trylogii Czasu.
Agnieszka: Violet z "Ukryte". Niedługo zrecenzuję tę książkę to dowiecie się sami dlaczego ^^ 

2. Książka, która leży na Twojej półce już od bardzo dawna, a ty nadal nie masz chęci po nią sięgnąć to...?
Ola: Przez długi czas była to kiedyś książka Libby Bray "Wróżbiarze", ale się przemogłam. Teraz nie ma takiej książki. ;3
 Agnieszka: "Panienka z okienka". Kiedyś zaczęłam, ale kilka pierwszych stron tak mnie zniechęciło, że rzuciłam ją na półkę. Nie mam ochoty znowu próbować, o nie!

3. Jakie masz zainteresowania, oczywiście oprócz blogowania i czytania? :)
Ola: Śpiewanie przede wszystkim. Na tę chwilę nic więcej nie przychodzi mi do głowy. Pływanie? Jazda na lodzie? ;)
Agnieszka: Rysowanie i granie na gitarze, pomijając fakt, że jestem strasznym beztalenciem i mi to kompletnie nie wychodzi :D

4. Jakie miejsca chciałabyś/chciałbyś odwiedzić? (nie musi być to miejsce prawdziwe. Również te książkowe i filmowe się liczą)
Ola: Indie, Włochy, Grecję, Egipt, cały Półwysep Skandynawski, Machu Piccu.
Agnieszka: Włochy, głównie Wenecję oraz Afrykę.

5. Jaka znana osoba mogłaby zagrać główną rolę w filmie o Tobie?
Ola: Fajnie jakby mogła być to Kate Winslet, bardzo podoba mi się jej uroda, ale pod względem gry aktorskiej to chyba Helena Bohnam-Carter. :)
Agnieszka: Sandra Bullock. Nie dlatego, że jest podobna z wyglądy czy charakteru, bo tak to by za cholerę nie pasowała. Po prostu bardzo lubię tą aktorkę. Jeszcze Julie Roberts. 

6. Jaką książkę teraz czytasz?
Ola: Syn Neptuna.
Agnieszka: Kończę "Ukryte" Kimberly Derling. Świetna książka. A zaczynać będę "Krzyżaków", Boże ratuj!

7. Najbardziej pokręcona książka, jaką czytałaś/czytałeś to...?
Ola: S.Lem- "Opowieści o pilocie Pirxie"
Agnieszka: Chyba jeszcze się nie natknęłam na nawet trochę pokręconą :)
Ola: Jak to nie Aga? A ta Test Krwi? :-P
Aga: Książka była fajna, tylko jeden fragment był zryty :D

8. Gdybyś mogła/mógł zmienić zakończenie jakiejś książki co by to było?
Ola: W Zmierzchu Bella wybiera Jacoba a nie Edzia, w Zbuntowanej umiera Cztery. Pozmieniałabym połowę zakończeń książek, ale nie chce mi się wypisywać.xD
Agnieszka: Hmm... W sumie nigdy się nad tym nie zastanawiałam, co i w której książce by można zmienić. Chyba wszystkie końcówki na tyle mi się musiały podobać, że nie uruchamiałam mózgu do wymyślania swojej :D

9. Ulubiony kolor? (max. 3)
Ola: Fioletowy, wszystkie kolory pasteli, żółty, granat, zieleń. Tez cztery podałam. Piątka Aga, jeszcze trochę i za kratki pójdziemy. xD
Agnieszka: Fioletowy, szary, czerwony i czarny. Taka ze mnie buntowniczka, aż 4 podałam! Przepraszam, ale podobają mi się te 4 i nie mogłam zdecydować się, który wykluczyć. :p

10. 3 imiona damskie i 3 męskie, które najbardziej lubisz? (nie muszą być polskie)
Ola: Damskie:Willow, Audrey, Alice. Z męskich to: Gabriel, Thomas( Tom), Gideon(?- tylko dlatego, że kojarzy mi się z jedną z ulubionych postaci).  Polskich imion nienawidzę. (Bez obrazy dla wielbicieli.)
Agnieszka: Męskie: Franciszek, Igor, Nikodem. Z damskich podoba mi się tylko Nina...

Dziękujemy za możliwość udziału w zabawie! :)

7 komentarzy:

  1. Liczę na to, że jednak nie pójdziecie za kratki, bo za bardzo lubię czytać tego tutaj bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe, też zawsze mi się marzyło umieć rysować, ale kompletny brak talentu postawił mnie do pionu i sobie darowałem ;) No, prawie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi przeczytałam z przyjemnością ;) Z tą trylogią czasu to koniecznie muszę się zapoznać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj. Też u Was dawno nie byłam a tu takie piękne zmiany na twoim blogu. Cudnie to wygląda.
    Ciekawe pytania i odpowiedzi. Dzięki nim dowiedziałam się o was kilku ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaha, powiem ci, że ja też bym zmieniła końcówki większości książek... xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę ciekawe odpowiedzi :D
    Ale macie piękny nagłówek *o*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe odpowiedzi, ale najbardziej rozbawiło mnie o tych kolorach. xD Również się zgodzę, że przecudny macie teraz wygląd bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń