25.02.2014

Sprzedaż

Cześć wszystkim. Wybaczcie, że tak strasznie zaniedbałam bloga. Musiałam trochę odpocząć od blogowania i przypomnieć sobie, że to moje hobby a nie obowiązek. Brak czasu naprawdę potrafi zmienić zdanie na różne tematy. To samo nawał nauki... Ale nie będę się wykręcać. Po prostu nic mi się nie chciało. Brakowało mi weny. I chęci. Jednak biorę się za siebie i możecie mnie znów witać wśród żywych. Doskwiera mi brak pieniędzy na inne książki, więc postanowiłam wyprzedać niektóre książki z mojej biblioteczki, niektóre z nich są nie używane. Mam nadzieję, że coś Wam wpadnie w oko. ;-)
 

 

A oto pozycje na sprzedaż:

1. Klątwa tygrysa;Klątwa tygrysa: Wyzwania; Klątwa tygrysa:Wyprawa- Coleen Houck
2.Nowa Ziemia. Świat po wybuchu-Julianna Bagott
3.Las zębów i rąk-Ryan Carrie
4.Łowca czarownic. Świt demonów- Hussey William
5. Proroctwo sióstr: Krąg ognia- Michelle Zink
6.Król mroku; Krucha wieczność; Świetliste cienie- Marr Melissa
7. Kroniki Tempusu: Królowa musi umrzeć.-Quinn Karen
8. Sposób na alcybiadesa- Edmund Niziurski
9.Wampiry Hollywoodu- Scott Michael, Barbeau Adrienne( swoją drogą, CO TO MA BYĆ? Przez chwilę dostałam wytrzeszczu oczu, kiedy miałam przepisać nazwisko tej kobiety...)
10. Jake Ransom i władca czaszek-Rollins James



13 komentarzy:

  1. Powodzenia Ola :) Życzę szczęścia wśród kupujących, zwłaszcza że Percy sam się do domu nie przyniesie z księgarni ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, pisanie na blogu ma być przyjemnością, nie smutną koniecznością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Dziękuję za zrozumienie ;)

      Usuń
  3. A właśnie tak się zastanawiałam gdzie się podziewasz ;-)
    Ja też pewnie niedługo zniknę, pewnie w kwietniu przypomni mi się że wypadało by coś umieć na maturze :-P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja będę teraz pisać egzamin gimnazjalny, więc pewnie też wkrótce znowu zniknę... niestety.Cieszę się jeszcze póki mogę...

      Usuń
  4. Nic nie kupię, ponieważ sama mam aż za dużo książek.
    Ojejku! Jak to pięknie brzmi - "za dużo książek"! :)
    Życzę powodzenia w sprzedaży :)
    Oby książki znalazły dobrych kupujących! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tkwię w takiej nadziei. Dziękuję ! <3

      Usuń
  5. Gdy blogowanie staje się obowiązkiem, traci co nieco ze swego uroku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawda blogowanie to przyjemność nie obowiązek:) Witamy wśród blogujących:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh, ja też ostatnio nie bloguję, ale to chyba z lenistwa. Ferie i te sprawy. :D A najgorzej jest właśnie z tą weną...

    OdpowiedzUsuń
  8. Też właśnie powracam po przerwie i czekam na posty ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń